-1 000,00 zł

Rower Kross ESKER 6.0 czarny szary PW GL SS

6 499,00 zł Zniżka 1 000,00 zł
7 499,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 7499.00 zł

KROSS ESKER 6.0

Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

Rozmiar ramy
Ilość

Kalkulator kredytowy

baner.png

Dostosowany do terenowych potrzeb

Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot nie przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.

Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji

Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. a przednim widelcu stworzyliśmy dodatkowe miejsce mocowania na np małe sakwy.

Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

ALUMINIUM SUPERLITE - Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony.

T-HEAD TUBE - Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

INNER CABLE ROUTING - Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.

THRU AXLE - Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

DISC-BRAKES - Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

RHS SYSTEM - W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

Rama i widelec

WYKOŃCZENIE LAKIERU POŁYSK

MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM SUPERLITE

WIDELEC CARBON

SKOK WIDELCA BRAK

TYLNY AMORTYZATOR BRAK

SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO GRX RX810

PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO GRX RX812

MANETKI SHIMANO GRX RX600

KORBA PROWHEEL RPP 521-TT

KORONKI 46T-30T, (S - 170 MM, M - 172,5 MM, L, XL - 175 MM)

KASETA / WOLNOBIEG SENSAH ROAD-CR-HR11

ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-32T

ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 22

SUPORT PROWHEEL BB68+

ŁAŃCUCH SHIMANO HG601

Koła

PIASTA PRZÓD GL-B63-F/CL

PIASTA TYŁ GL-B63R-SB/CL-X12

OBRĘCZE DT SWISS R 500 622X22

OPONY WTB RIDDLER 28X1,375

SZPRYCHY SAPIM

NYPLE MOSIĘŻNE

Hamulce

HAMULEC PRZÓD SHIMANO GRX RX400

HAMULEC TYŁ SHIMANO GRX RX400

DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO GRX RX600

TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 (160)

TARCZE HAMULCOWE TYŁ SHIMANO RT10 (160)

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 MM, L, XL - 440 MM)

WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 31,8/7° (S - 80 MM, M, L - 90 MM, XL - 100 MM)

SIODŁO WTB VOLT SPORT

STERY FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"

OWIJKA FIZIK TERRA MICROTEX

PEDAŁY BRAK (DOŁĄCZONE PEDAŁY SERWISOWE)

System e-bike

SILNIK BRAK

BATERIA BRAK

WYŚWIETLACZ BRAK

Informacje dodatkowe

WAGA [KG] S - 10,72 KG, M - 10,8 KG, L - 10,85 KG, XL - 10,9 KG

rozmiar_wka.jpg

ROZMIARS (19') 28"M (20') 28"L (21') 28"XL (22') 28"
WZROST 160-170 168-178 176-186 184-194
ROZMIAR KÓŁ 28" 28" 28" 28"
FS - ROZMIAR RAMY 19 20 21 22
ST - DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ 470 510 530 560
TT - EFEKTYWNA DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY 510 530 550 570
HT - DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY 130 145 160 180
SA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ 75 74 73,5 73
HA - KĄT GŁÓWKI RAMY 69 71 71,5 72
CS - DŁUGOŚĆ TYLNYCH WIDEŁEK 435,7 435,7 435,7 435,7
WB - BAZA KÓŁ 1027,9 1019,4 1029,6 1039,3
REACH 363,8 367,2 377 385,1
STACK 545,7 567,8 583,9 604,9
BBDROP 70 70 70 70

Dodatkowe informacje o Rower Kross ESKER 6.0 czarny szary PW GL SS

Rozmiar kół
28"
Przeznaczenie
Unisex
Zasilanie
siła mięśni

Specyficzne kody

Zobacz także